نظریه هوشهای چندگانه
رایگان

نظریه هوشهای چندگانه نظریه تربیتی است که میگوید انسانها دارای بیش از «هشت نوع» مختلف هوش هستند.
بر این اساس برای به دست آوردن تمام قابلیتها و استعدادهای یک فرد نباید تنها IQ را لحاظ کرد بلکه هوشهای دیگر او مانند هوش حرکتی، درون فردی، تصویری، کلامی و… نیز هوشهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شود.
درنتیجه در فرآیند آموزش و تربیت باید به «تفاوتهای فردی» مخاطبان از منظر هوشهای چندگانه، توجه شود.
این نظریه در همه محیطهای آموزشی و تربیتی مانند «مدارس»، «دانشگاهها»، «مراکز فرهنگی»، «کانونهای مساجد»، «اردوهای جهادی» و… قابلتأمل و استفاده است.
ویژگی های دوره
- درس 3
- آزمونها 0
- مدت زمان 2 ساعت
- سطح مهارت همه سطوح
- زبان فارسی
- دانشجو 24
- گواهی نامه خیر
- ارزیابی بله